Solsäng ...

...har jag äntligen införskaffat efter moget övervägande. Jag har egentligen inget tålamod att ligga ute i solen och bränna, men vill gärna kunna sitta / ligga bekvämt ute med datorn för att blogga / läsa tidningar på datorn eller läsa böcker. Och då är det perfekt att kunna dra upp under knäna så här. Den här hittade jag till slut på Ikea i Karlstad, den är inte så himla snygg men funkar perfekt och är jätteskön!  Den är väldigt tung att hantera så det tur att det finns hjul. I morgon söndag ska det bli sol, kanske en chans att testa.

Sen ska jag blogga om dopet.






Kommentarer
Postat av: Herta

Men titta så utförligt Du har fått till det. Och visar upp hur DU provat ut det hela gör DU också. Har Du kontaktat IKEa och berättat om DIna bilder. Kanske kan de sälja dessa te x med människan som sitter i stolen också och arbetar. Ikea gör ju så många sådana där levasiginimagasin nu för tiden. Grattis till fåtöljen och hoppas datorn klarar ljuset, det gör tyvärr inte min.

Postat av: Selma

Men du, en sån där skulle jag ha haft.

2011-06-11 @ 18:57:49
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: soffie

härlig solsäng,

svar än så länge får vi fit´ra i kyrkan å jag tycker dte är underbart!men i den kommun jag jobbar Hammarö på den skolan är vi inte i kyrkan!vad det beror på vet jag ej

hoppas solen kommer tillbaka imorrn,kram

2011-06-11 @ 21:32:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Trolda

Där tror jag du kommer tillbringa många sköna stunder i sommar - oavsett om du nu inte gillar att sola. Ser verkligen bekväm ut, som gjord för långläsning och kanske tom en liten middagslur!?! ;-)



Trolda - fortsatt fin pingst! =D

2011-06-12 @ 09:40:11
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Marie

Aha, planering inför sommaraktiviteter ser jag. ;-) Vi ska faktiskt också köpa nya solsängar. Jag har sett en modell på Plantagen som jag vill ha. Jag ligger inte så ofta i solen så jag vill ha en liten smidig modell som jag bara kan vika ihop och ställa undan när jag inte använder den. Min förra solsäng var så väderbiten att den gick av på mitten lär jag låg i den.... ska försöka undvika det scenariot igen. ;-)

2011-06-12 @ 09:54:53
URL: http://www.mariee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback