Kris i system ...

.... har EU satt. Krisfond blir permanent. Därmed har man satt agendan.

 Självklart kommer maktlystna regeringar att fortsätta gödsla sina väljare med kostsamma vallöften, hamna i kris och få hjälp från EU. I praktiken ett konstant socialbidragssystem som gynnar regeringar som väljer att köra det egna landets ekonomi i botten för att sedan kassera in EU krisfondspengar och täppa till hålen. Klart att den ska användas om den finns. Först till kvarn ..... osv.


http://www.dn.se/ekonomi/klart-for-permanent-krisfond-i-eu

Kommentarer
Postat av: soffie

knäppt att inte ett land ska klara av sin konomi själva tycker jag:/

må gott å tusen tack för din värmande kommentar idag då jag va så upprörd över de kommentarer jag fått om min Nellie,kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback