Himla vackert!


Så här vackert var det en liten stund när vi åkte med båten hem från Restön och strandhugg i Harnäs igår kväll lördag. Och jag har inte manipulerat färgerna, det var verkligen så här fint en stund medan solen gick ner och belyste molnen underifrån och det var stilla på vattnet.


De yngre damerna Svensson var med.


Roland o Anders (Annelie utanför bild)




På båtklubbens fina rastplats var redan ett gäng, föräldrar / barnvakt till Rasmus, Markus, Colin och Andreas. Sen kom Lars-Gunnar och Yvonne som firade båtsjösättningen.


Den gamla båtbryggan har hamnat på andra sidan nu, vi lade till där.


Där borta är den nya bryggan och i förgrunden grillplatsen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga sommarbilder. Sommaren är verkligen ljuvligt vacker i Sverige. Jag har inte riktigt hämtat mig från det faktum att det faktiskt är sommar nu, jag väntar fortfarande på ett eller annat snöfall...jag måste skärpa mig och njuta ordentligt innan sommaren vips är över igen!

Postat av: TT

Vilken underbart vacker bild på solnedgång!

2011-06-06 @ 21:54:39
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: may flodström

Inga!



Nu är du snart i klass med Dieter. Vilken himla vacker bild och vilka färger.

2011-06-07 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback