Hemma igen ...

... efter en veckas semester lite här och där, mest i Örebro o runt Stockholm. Jag återkommer med lite av varje från resan när jag kommit ifatt. Just nu njuter jag mest av att få ligga i egen säng och kunna ha det svalt och tyst och bekvämt. Den senaste veckan har vi fått lov att välja; antingen ha fönstret öppet = oväsen som gjort det omöjligt att sova, eller ha fönstret stängt med påföljd att rummet varit alldeles för varmt. En natt hade vi alldeles för obekväma sängar. 

Men det har ändå på många sätt varit en fantastisk vecka och jag återkommer som sagt till varför.

Agenda för lördag är STORTRAV I ÅRJÄNG! Vi har bokat bord på travrestaurangen sedan länge och kommer att ha kära men sällsynta gäster med oss.  När vi var borta så fyllde några år; den nionde Julia och igår torsdag var det Annelie, Hasse och Frankrike. Grattis allesammans i efterskott. Så småningom ska jag komma ifatt med kommenterandet och med att göra mer aktuella blogginlägg.  

Kommentarer
Postat av: Veiken

Borta bra, men hemma bäst! 6 rätt på Årjäng. Tack för det...... Usch så tråkigt när det inte funkar, men det finns värre saker....

Postat av: anne

Jaaa du Inga, dina blogginlägg ser bra konstiga ut! :)

2011-07-16 @ 21:42:28
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Veiken: 6 rätt här också. Fin dag var det.



Anne: Ja suck, det är inté mycket att skryta med.

2011-07-16 @ 21:44:54
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Zarah

Borta bra men hemma bäst, tänkte jag när jag läste ditt inlägg. Ser att Veiken var snabbare i tanken... ;-)

2011-07-16 @ 21:50:32
URL: http://verandan.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback