Häljebols konstgård - till salu.

Den vackra anläggningen som jag brukade besöka med min mamma varje sommar, är nu till salu via mäklare. Länk finns här och man kan gå in och se alla bilderna från den fina anläggningen och även från den oerhört fina privata delen på övervåningen.
http://www.booli.se/bostad/villa/haljebol/haljebol+konstgard/914332/bilder

Sen kommer jag att visa bilder från och skriva om Rongedals, hantverksmässan i Brunskog och besöket i kaptensbostaden i Långserud där en anfader till Roland bodde; kapten Byttner.

Kommentarer
Postat av: Herta

Verkar vara ganska inflyttningsklart, bara lite nya tapeter och färg...om man är några stycken.

Postat av: Veiken

Vem i hela friden kan tänkas köpa en egendom som det är så mycket jobb med. Jag blir trött när jag tänker på alla måsten i den trädgården och i det huset med alla miljoner prylar!.....

2011-07-03 @ 21:09:49
URL: http://veiken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback