Svår espressoabstinens ...

... hade vi i kväll och åkte till Harnäs för att bota den med två dubbla var! Och fick vår trasiga maskin reparerad! TACK!
Fullmånen lyste helt betagande magiskt ut över den is- och snöbelagda Östra Silen! Vilken upplevelse det är! (Fast sabbade sedan sömnen) Väl hemma kunde jag slingra mig undan det sociala tevetittandet genom att plita på en "pedagogisk rapport". Den skulle bli några punkter, men tenderar att svälla ut i lågdensitet. Påminner nu mest om min ouppbundna nyårskalkon, den som välte ur sin fyllning i hela ugnen!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha, ha, jag har alltid undrat varför det heter kalkonfilm. Naturligtvis efter en havererad nyårskalkon.

2011-01-20 @ 09:49:06
Postat av: Herta

Förstår detta allvarliga dilemma. Tur att Ni hade en lösning på problematiken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback