Sparktur på Östra Silen - söndag



Vi tog sparkarna och hundarna med och åkte en tur ut till Kroksnäs för att pimpla och grilla korv.






Solen gassade mitt på dagen och det är bekvämt att sitta på sparken på sittunderlag  med ryggstöd och pimpla.



Inte ett napp fick vi och inga fiskar kunde man se ens om man tittade nära ner i hålet.


Uppe backen börjar solen och vinden ta på snön. Hundarna fick snällt vänta på oss en stund


Jazz stod och sov med nosen på mitt ben!!




Hemma igen efter en fin tur. Vi träffade Östen och Anneli, Lars-Åke och barn. Och så såg vi en person på långfärdsskridskor. Vi såg en del andra också som passade på att promenera på sjön.  Och Lars - Inge ( tror jag) hämtade ved nedanför sitt hus.

Kommentarer
Postat av: Lena

vilken härlig dag ni haft, spännande att få följa med er ut på sjön och ni fick ju sol och frisk luft

2011-01-30 @ 23:19:32
Postat av: Suss

Jag ser ju att isen är tjock, så jag ska inte tjata mer om isar. En skön dag ser det också ut som, det har vi haft här också, med en riktigt LÅÅÅÅÅNG promenad i morse.

Postat av: Herta

Spark!

2011-01-31 @ 23:19:08
URL: http://hertabloggen.blogg.se/
Postat av: Mia

Den isen ser riktigt tjock ut. Här litar jag inte på några isar för tillfället efter senaste veckans töväder. Hur är det hos er? Regn o rusk eller fortfarande kallt o isigt...

2011-02-05 @ 10:38:01
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback