Julkort


Julkorten har åkt undan nu, men de som har barnmotiv blir kvar framme ett tag till, de är numera himla fina o proffsiga. Här är några.

Himla fin promenad fick jag idag, bytte friskvårdstimmen på torsdag till idag eftersom vi ska göra annat då på skolan. Det gick att gå på skaren! Jag sneddade över från Brogärdet till bryggan.  Helt suveränt och fint solsken var det också.

Gubben försvann på nåt möte och jag försöker låtsas om att jag inte hör en styck tax pjåska efter husse. Oskar är en fjomp, riktig hussehund! Taxar blir såna. Hjälper inte att jag går med honom flera gånger i veckan och snossar med honom. Husse står för maten och har därmed en speciell plats i hans hjärta.

Kommentarer
Postat av: Herta

Är det speciellt med taxar till skillnad från andra hundar? MInns en tax jag kände under min barndom. Han var precis så med sin matte.

Idag hoppades det med allt efter jobb och nödvändigheterna.

Postat av: Lena

Husse är hans jaktkompis också - där ligger du i lä med koppelpromenaderna, hi, hi!

2011-01-24 @ 21:02:43
Postat av: Inga Magnusson

Herta: Taxar är speciella!

Lena: Men jag är ju också med när vi jagar!

2011-01-25 @ 18:49:49
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Trolda

Vi gjorde också julkort i fotoaffären med "Lilleman" som tomte...lade in en vacker text med hälsning från oss - ser riktigt proffsigt ut och var inte dyrt! Den digitala världen är fantastisk i vissa fall :) (jag har förutom korten i datorn också framkallat "papperskopior på Linus nu - för det ÄR roligare o mysigare att bläddra i ett album - och det BLIR AV att man GÖR! Lilleman domumenteras i stort sett varje dag med kameran...;-))



Trolda - kramar =D

2011-01-26 @ 14:17:25
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback