GF..

... har jag ikväll, det betyder Gubb Fritt efter att ha blivit bjuden på jättegoda kotletter av mannen i huset. Tack för det, himla uppskattat! Han är på nåt möte i Säffle nu och pratar med några om rovdjur  (förstås) Och det i sin tur betyder att jag inte tittar på teve för att vara social, utan jag gör precis vad som faller mig in. Och det är inte så himla exklusivt; kör en tvättmaskin, en diskmaskin, lägger in tre kolli byrå i rätt rum och fraktar ut förpackningen, tänder ljus i lyktorna ute i trädgården,  läser tidningen på nätet, röjer upp i FB efter gårdagens excesser och bloggar lite förstås. Märker att det blir allt viktigare med tystnaden som vila. Mitt jobb är ganska ljudligt, rörigt och rörligt, så det är skönt att få lugna tysta kvällar.

Ser med spänning fram emot morgondagen, då Roland ska skruva ihop en byrå som kom idag - i X antal delar!! Små!


Kommentarer
Postat av: TT

Hehe... meddela hur den är sen.

Postat av: Inga Magnusson

TT: Mmm det blir nog lite rapport

2011-01-26 @ 06:21:20
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback