Agenda

Det blev inget av med resan, uppstart och så i de värmländska vilda skogarna. För mycket snö för jakt där. Alltså fyller jag min kompdag med annat nyttigt, motion o mat bl.a.

Fredag kväll får vi kärt besök av A-M och T i Deje! Äntligen kan vi ses igen efter T;s olyckshändelse som kunde ha slutat riktigt illa. Han drattade ner några meter på jobbet och slog av  revben och lite annat  och har varit ordentligt dålig. Men nu är det på bättringsvägen och de kommer hit i kväll på lite mat. Jag har letat recept idag och det blir nog en kycklingvariant med nåt rökt och ost till eller så. Får grunna lite på det, rolig grunning!

Sen på lördag kväll är det vildsvinsskinka i Harnäs! Det ser vi fram emot förstås!

Varje ledig dag  blir det minst tre kilometer i rask takt som vanligt. Det är inte så jobbigt nu längre och jag behöver inte stretcha för att slippa träningsvärk, det går bra ändå. Kanske går det att ta skidor i morgon!

Kommentarer
Postat av: anne

Mmmm...För snart nog kommer du att få abstinenser om du inte kommer iväg på dina kilometrar ofta nog! :)

Postat av: Mia

Du verkar vara målmedveten med din motion just nu. Jag är också målmedveten... jag har aldrig vägt så mycket som nu. Jag har börjat simma, ska snart iväg igen... ska varva med styrketräning och även med promenader när det blir litet ljusare framöver.

2011-01-08 @ 09:47:56
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

anne: Ja, det blir fort ett behov och ju fler dagar i rad som jag varit ute, desto svårare att sluta.



Mia: Det kräver en sort kraftansamling att komma iväg i början, men nu på ledigheten går det bra. Sen tror jag inte att jag minskar i vikt på kuppen, misstänker att fläsket blir muskler istället och de är tyngre.

2011-01-08 @ 10:59:22
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback