Stavros ...

... o co har vi sett förstås, klass 9 A. Det är intressant och jag är lite fascinerad av den här vackre unge läraren som inte tycks fatta sin del i sina elevers misslyckanden. Han uppträder som en riktig teflonfigur och verkar skylla allt på eleverna. Jag skulle ha skämts ögonen ur mig om någon utomstående kommit på mig med att ha undervisat en klass med så dåligt resultat. 

 När Stavros hade varit hos lärare Malin så sa jag till Roland att det här kommer han inte att stå ut med, han kommer att ta över klassen! Och en minut senare så sa Stavros precis det; nu tar vi över! Ha ha...jag kunde känna hans frustration över situationen genom rutan! Det går inte att stå vanmäktig bredvid.

Bra program! Bra teve!

(Inläggen om Åkerby, skollagen och helgen i Karlstad är färdiga med bilder och allt, men jag lägger ut dem när det här är överståndet med NWTs artiklar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback