Min favorit!

Detta är min favorit på den här bloggen med gamla skivomslag! Men det finns många många fler inlägg på bloggen som är sevärda. Nu har jag bläddrat och skrattat så tårarna trillar i ett par timmar och det är ingen överdrift, det är alldeles sant. Gå in och kolla på bloggen men starta inte från slutet utan från början, de första är bäst! Min favvobild kollar jag varje gång. Den är från 2007. Men det ska en speciell humor till för att uppskatta detta, mannen i huset ler bara artigt när han ser de olika inläggen medan jag vrider mig hjälplöst i skrattkramper! Varje gång!

"Ja, ni ser rätt. Det är döden själv som kommer för att hämta dig. Han kommer sakta gående över den karga myren, hans grymma leende och obehagliga blick förstärks av det dassiga vädret. Med öppen famn välkomnar han dig in i den eviga skärselden. Du önskar att det bara skall vara en ond dröm, att detta faktiskt bara är en läbbig gubbe som vill att du ska följa med in i skogen. Men sedan ser du det, och det får blodet att frysa fast i dina ådror. Han bär den ondes märke - en kvinnlig cameltoe i sin fulla prakt."

Bild och text är "Herr Drycks" från bloggen som jag länkar till ovan.

Kommentarer
Postat av: Rikard

Håller med dej Inga jag tittar ofta in på den här sidan och skrattar så jag får ont i magen varenda gång

2011-02-21 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback