Jens på NWT ...

... har jag fångat på bild! I och för sig var det med hans kamera men jag tog bilden så den är min!! I ärlighetens namn har Jens redigerat den för jag lyckades naturligtvis lägg skärpan på väggen bakom, inte på honom.

Här står alltså Jens och filosoferar över att han en gång i tiden funderade på att bli lärare men det blev inte så, han blev journalist istället. Och det jobbet gör han riktigt bra så vi kan vara nöjda med hans yrkesval här  i Årjäng.

 Jag överlevde hans bildtagning med lätt panik i blicken vilket kommer att synas i morgondagens tidning. Jag ville gärna gömma mig bakom bokhyllan där och det fick jag, antar att han också var tacksam för det förslaget, ha ha....! Det kan inte vara lätt att plåta motvilliga och skräckslagna offer.

Vi tycks ha det gemensamt; motviljan mot att finnas framför kameran och dessutom pratgladheten. Vi babblade om skolan en god stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback