Agenda

Efter flera dagars bortavaro i samband med helgen måste jag ta itu med tvätt, plock, mailläsning, räkningsbetalning och annat administrativt som blivit efter.

Gubben var på KS i Härland, kycklingtillredningsindustri i Norge igår. Idag har han varit på Viltförvaltningsdelegation på länsstyrelsen i K-st under ledning av landshövdingen och nu ikväll är det kretsårsmöte i Arvika så då gäller det att ha ordning på "pinnar" (kallas visst USB-minnen!) och apparater. Och i morgon är det nåt annat möte, kanske kretsårsmöte i Årjäng? Förr hade jag stenkoll på hans mötesagenda, men nu vet jag mest i efterhand när / om han berättar nåt. Tur att han har något annat att tänka på än jaktdagar som är förspillda pga väder och väglag (skare). Både han och hundarna har abstinens nu.

Jag har börjat tänka på menyn till helgens övningar; efterlängtad gäst på fredag kväll och kanske något litet på lördag kväll. Vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback