Viktiga och trevliga gäster ...

... väntar vi så småningom. Vi har setts förut men det är första gången de gästar oss här i Värmland och vi ser fram emot besöket. Förhoppningsvis kommer vi att ha en relation många år framöver. Jag har sanerat huset förstås. (Skulle jag ha gjort ändå men nu fick det hela en agenda)  Avsikten är inte att för alltid dölja vår lite avslappnade inställning till ordning men det får bli en långsam tillvänjning. ;-)).

De senaste dagarna har varit lite kompakta och jag ser att jag har missat en födelsedag; den 2: aug, Grattis PI i efterskott!
Celebert besök hade vi här idag fredag eftermiddag! Det blir bilder sen både på bilen och honom.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Funderar på vad det är för gäst ni väntar... en ny svärdotter, kanske!?

Postat av: Inga Magnusson

Nej då, jag kan väl erkänna att det är en "gammal" svärdotters föräldrar.

2011-08-06 @ 09:59:24
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback