Agenda

I kväll fredag blir det bara simma lugnt!

I morgon lördag  biblioteksöppning i Årjäng kl 14.00  och det ska bli himla kul att se.

Lördag kväll är det tydligen hockey och det lär bli en rysare med tanke på gårdagens match där FBK fick stryk av Skellefteå, så det står 1 -1 nu  i finalspelet. Man kan se i flock på Tjolitta på storbildsteve. Bra för att då kan folk trösta varandra om det blir stryk igen.

Söndag är inget särskilt planerat så det kan bli en avslappnad helg.

Trädgårdarbete lär finnas att ta itu med efter en veckas blåsväder, det ligger massor av grenar och skräp på tomten. Och jag vill gärna byta jord i utekrukorna och få ner penséerna. Förra helgen var de flesta av dem fortfarande djupfrysta.





Kommentarer
Postat av: Lotten

Hockeyn engagerar mina arbetskamrater kan jag säga. Nu hejas det stenhårt på Skellefteå. Närheten avgör liksom. Själv intresserar jag mig mer för basket;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback