Agenda

Imorgon lördag, valborgsmässoafton, blir det nog avslut på målningen på Brogärdet. Sen kommer Jocke Smålänning hit, han som ska showa på Skogsdagen på travet på söndag första maj. Det blir skytteshow med honom, skyttesimulator och en del annat. Ja, o så trav förstås. Vi ska grilla med honom på kvällen och sen till brasan i Svensbyn på hembygdsgården. Dit kommer Urbandet och sjunger, vilket de gjort så där 20 - 30 år nu. Kul! Efteråt går vi nog till huset bredvid och sniker oss en kopp kaffe som avslut. Söndagen är Roland förstås upptagen av skogs- och jaktdagen på travet. Sen återgår allt till ordningen med jobb igen på måndag.

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Låter som en rolig helg.Vi ska nog inte fira valborg på nåt speciellt sätt ,tror jag. Hoppa din man snart blir bra i sitt knä så ni kan sjösätta er båt=D

Kram

Postat av: Ingmarie

Helgen är fullspäckad ser jag...



Ha det gött min vän!

2011-04-30 @ 08:20:33
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Marie

Det låter som en lugn och behaglig valborg tycker jag! Vi ska inte heller röja runt. Vi åker och tittar på en brasa, tar lite lotter och lyssnar på lite skön körsång. Sedan blir det hemfärd igen. Önskar dig/er en skön helg!

2011-04-30 @ 09:17:00
URL: http://www.mariee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback