Höstplanteringar ...

... ja, eller vinterplanteringar får man vara snabb med nu. Det har redan varit en natt med minus 10 grader här i Årjängstrakten. Någon hade till och med haft -12! Det är mycket i oktober redan. Så nu gäller det att få ner planteringarna som ska vara under vintern.

Jag håller som vanligt på med avancerade lurendrejerier, dvs köper lite åt gången så det inte ska märkas hur mycket jag egentligen handlar växter för. Och jag går så gärna på luret varje gång.

Det får bli några stora krukor där man passerar som mest vid husentrén. Och så en liten goding på verandan, på bordet.




Kommentarer
Postat av: maria

vad fint det blir :) det gäller att vara ute i tid innan frosten..men nu är den ju här..



ha en fin kväll !

kram

Postat av: TT

Så fint! Jag saknar min uteplats, inte lika kul att smycka en balkong.

2010-10-27 @ 22:27:26
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback