Babbel ...

... om jakten i Skyttmon, film därifrån o annat blev det hela lördagkvällen. Mycket att berätta. Himla roligt att man kan ha det så tänker vi ofta. Vi har det bra och är tacksamma för det. Viltsoppan på nya älgfärsen var helt ok och så pannkakor till efterrätt och mandeltårta till kaffet. Imorgon jagar gubben hare med Jazz som nu börjat hämta sig från en jaktvecka i Norrland och så på eftermiddagen kanske ett släpp på rådjur. Disk förstås för min del och så mellan varven en veckas tvättberg, samt förberedelse för jobbet på måndag.

Kommentarer
Postat av: Selma

Det var väl det jag mindes, jakt i Skyttmon.

Postat av: Mia

Det låter som en underbart trevlig kväll, tycker jag. Jag själv tillbringade kvällen på ett helt annat sätt, men även det angenämt!

2010-10-31 @ 08:47:50
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Ailas

Bortsett från tvätt och det... så har du haft en mysig helg, förstår jag.



För min del har denna helg varit ovanligt lugn, så det har blivit både det ena och det andra hemmavid. Men precis när jag kom hem från min långpromenad idag (läs gärna om den), så fick jag överraskningsbesök av en gammal kompis. Tur att jag hann hem! Så det blev lite ta-vad-som-finns-fika och en trevlig pratstund.



Hos dig är det mycket jakt, vilket varje gång påminner mig om min morbror Eino!

2010-10-31 @ 22:41:50
URL: http://ailas.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback