Trevlig kväll ...

... i Snarkil hade vi igår med gott grillat, utesittande, njutande av frisk luft och fågelsång och god stämning. Och idag har jag en tom dag framför mig tror jag. Fast jag vet inte riktigt. Vi kanske ska involveras i nationaldagsfirandet. Det brukar ju vara någon marsch och högtidlighållande i Årjäng och på camp Grinsby här i Sillerud. Jag har inte hunnit uppdatera mig helt enkelt, det är en dag i taget just nu, ett högt tempo.

Dagens ros fick jag och Ingrid i tidningen Nordmarksbygden, den som kom under veckan. Det  värmde, tack snälla alla Ni som ställt upp så för klassen och barnen!

Kommentarer
Postat av: Frikadellen

DÅ får jag önska ett ypperligt nationaldagsfirande!

Postat av: Trolda

Låter som en trevlig gårdagskväll! Förhoppningsvis har du haft en lika trevlig Nationaldag!



Trolda - kramar =D

2010-06-06 @ 18:58:11
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback