Grodan blev en prins ...

... och det gick på några timmar inför våra ögon! Daniel Westling blev prins Daniel, hertig av Västergötland, riddare av Serafimerorden osv. Han höll  ett fantastiskt tal till Victoria och till tack för bröllopsfesten. Det  rörde mig till tårar förstås och många andra också både i festsalen och framför teveapparaterna för att det var så ärligt och äkta, det blev stående ovationer. Han har humor, självdistans och mycket mycket värme. Vi fattar nu varför Victoria orkat vänta så länge på att få gifta sig med just honom. Han älskar verkligen sin fru och vågar visa det. Det skvallrar om en man som är säker på sin manlighet, annars skulle han inte våga uttrycka sin kärlek så öppet.

 

 




Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med! Jag kunde inte låte bli att se stora delar av bröllopet igår och jag tycker verkligen att Daniel verkar vara en imponerande man.

Postat av: Lena

Precis så är det att vara lärare! Det är bara i avtalsrörelserna man inte förstår hur totalt utarbetade lärare är i juni och att det tar c:a två veckor innan man blir som fôlk igen och orkar ha semester.



Nästa vår blir det inte lika jobbigt. Ett bra val.



Koppla nu av och njut av sommaren!!

2010-06-20 @ 15:12:41
Postat av: anne

Ja, du har väl sett på min blogg att jag var en riktig sucker för gårdagens brölop! Det var så vackert, lyckligt och glädjefyllt!



Och jo, butt cheeks är just skinkvecken där rumpa möter ben! Där låg mina trosor som en korv! :)

2010-06-20 @ 20:30:24
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, Daniel höll ett så fint tal till Victoria...man blev riktigt gripen, och det verkligen syntes hur mycket de älskar varandra.

Sådant är så fint att se.

Mycket under denna dag utstrålade sådan värme och mysigt hur de visade spontanitet och känslor.

Jag har aldrig förut tittat så mycket på kungligheter, men igår blev undantaget.

2010-06-20 @ 21:34:24
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Inga M

Alla: Det här handlar om att njuta av att se verklig kärlek stråla och lysa runt två människor som gärna delar med sig. Man behöver nog inte vara rojalist för att gilla det. Kärlek är en stark upplevelse

2010-06-22 @ 09:57:15
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback