Examen avklarad

Det blev flera sittningar i sporthallen, först f-2 sedan två omgångar med eleverna 3-6. Med de små gick det i alla fall bra rent praktiskt. Sen kan jag väl sakna den högtidliga känsla och vackra inramning som kyrkan skulle ha utgjort. Men barnen gjorde fantastisk sång och det fanns mycket glädje i dagen. Det är huvudsaken. Sen är det en underton av saknad förstås att lämna alla barn och kollega.  Men i kväll kommer LA-sonen hem för ett par dagar och imorgon firar vi min svärmor som fyller år.


Kommentarer
Postat av: Mia

Mycket roligt som väntar efter vemodsfyllda avsked. Snart stundar väl en välbehövlig sommarledighet för dig också...

Postat av: ingrid

ja nu är det över....vägrar tänka på att sagan är slut. Vet inte hur jag ska klara mig utan dej, har ju fått abstinens då vi haft lov!!!!!Ha nu en go helg med de dina. Vi har nu kommit hem från Arvika, oj, oj, va vacker hon var min lilla prinsessa :)Hörs kanske i luren annars ses vi på onsdags morgon! Bamse kram Ps hälsa göbben att han ska va rädd om sig Ds.

2010-06-11 @ 19:30:18
Postat av: Inga M

Mia: Ja, det finns en del att fylla ledigheten med kan jag säga.



Ingrid: Ja, nu är det slut fast vi har förträngt det så länge som möjligt, inte tjurat utan haft roligt in i det sista.



jag såg ju bilden på Din prinsessa, hon var vacker, verkligen och stipendium också, jag förstår om Ni är stolta föräldrar. Vi hörs och syns.

2010-06-13 @ 08:10:03
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback