Agenda

Pratat med sönerna i  Stockholm. De satt på Prinsen och åt  gott tillsammans med med gode vännen Martin, Martin som jobbar i Puerto Rico men som är på jobbesök i Stockholm. Vi glädjer oss åt att yngste son kommer hit på besök från Stockholm över helgen. Sedan kommer äldste son + flickvän och ytterligare ett par vänner hem över midsommarhelgen. Examen är det alltså nu på fredag och så lite avslutningsjobb på skolan kommande vecka. Det känns som om midsommar är på fel helg i år, en vecka för sent. Men det finns säkert goda skäl till det och de skälen  är förmodligen inte prinsessbröllopet som en tysk god vän förslog. Sen planerar vi för att åka till Stockholm några dagar i trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: anne

Men då hinner du varva ner en vecka extra inför midsommar, är inte det bra?

Postat av: Suss

Jag håller med, midsommar känns väldigt fel i år. Vi har avslutning imorgon och åker till Island på fredagmorgon hela arbetslaget sånär som på en, å andra sidan följer idrottsläraren med. Ska nämna det på min blogg så folk inte tror att jag arbetat ihjäl mig - det känns som det är nära!

2010-06-09 @ 21:31:27
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Inga M

Anne: Jo det är nog helt rätt att ha midsommar där, det känns egentligen mer ovant än fel.



Suss: Du flackar och far! Det är inte långt mellan varven nu. Hoppas Ni får en trevlig resa till Island och inte hamnar i något askmoln.

2010-06-09 @ 23:19:26
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback