Nervösa sexköpare ...

... borde det finnas nu i Värmland, inte bara de som köpt sex av just de här kvinnorna utan alla som köpt sex borde vara ordentligt skakade just nu: 
 - Är det på mig polisen spanat med telefonavlyssning?
 - Finns mitt telefonnummer med bland de listade misstänktas?

 Det är frågor som jag antar cirkulerar runt i huvudet på dem.

Tydligen finns  ännu så länge ingen misstänkt i Årjäng, men väl i Töcksfors o Arvika bl.a.

Bra, de ska vara nervösa och jag hoppas de blir fällda för sina brott, allihopa. Sexköp är olagligt och straff ska självklart dömas ut om man finner de skyldiga, vilket man oftast inte gör. Tyvärr. Sexhandeln drivs runt med hjälp av fattiga och  utsatta kvinnor ofta från öststaterna. De lever inte sällan under vidriga omständigheter.

Kommentarer
Postat av: Selma

Tydligen har det varit väldigt lätt att få dem att komma till rättegången för att vittna. Ingen ville riskera att få mer uppmärksamhet än nödvändigt som en polishämtning t ex skulle kunnat innebära.

Postat av: anne

De kan knappast påstå att de inte visste att det var olagligt, och då är det bara att gilla läget.



Som man bäddar osv.

2010-07-07 @ 18:51:33
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, vad ska man säga? Ska det vara så himla svårt för vissa män att ha kontroll över sin sexdrift... Jag funderar även över hur dan människosyn dessa män har som tycker att man kan använda kvinnor som handelsvara!

2010-07-07 @ 21:32:15
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Inga M

Selma: Fast på något sätt så borde de bli avslöjade ändå för ovetande fruar.



Anne: Som man bäddar får man ligga är ett ovanligt bra uttryck i sammanhanget.



Mia: Jag tror att det handlar om en skruvad kvinnosyn i första hand, inte om sexualdrift.

2010-07-08 @ 12:31:08
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback