Tjälknölrecept...

... gjorde jag omsorgsfullt på bloggen, med anvisningar och allt. Sen innan det blev publicerad så tappade jag internetkontakten och sen måste jag åka bort ett tag och så gick strömmen. Skitt! Jag kommer igen när jag hinner. Vi har tampats med strömavbrott av och till under dagen. Men aftvâl med svärmor och Rolands farbror gick att genomföra. Det är trevligt att träffa dem och få bjuda på något. Det blev enkelt med skinksmörgås, ostkaka med hjortronsylt och grädde samt kaffe och tårta.  Vädret är mildare nu och lite dis och småsnöande. Jag gjorde till och med en långpromenad med Oskar. Roland hade jakt men avbröt lite i förtid, han är genomförkyld.

Kommentarer
Postat av: Hannele

Mums, ostkaka med hjortronsylt.

Postat av: anne

Hur länge är älgkött OK i frysen?

2010-01-02 @ 12:23:07
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback