Korkat om Elin o Tiger!

Nu lär Tiger redan vara rehabiliterad och vistas på okänd ort tillsammans med sin fru och barnen! Måste ha varit någon slags snabbkurs i att hantera ett problem som normalt sett är djupgående och kräver lång behandling i vilken tydligen ska ingå flera veckor av total avhållsamhet samt en ingående bearbetning av egna attityder. Snabbspel för gallerierna? 

Det beskrivs  i en artikel som att deras problem började när det hela avslöjades. Herregud, problemen måste väl ändå ha börjat när han startade sitt vidlyftiga umgänge med andra damer!  Tiger lär också vara besluten att återvända till ett normalt liv igen. Jag förstår att hans avsikt är att återvända till det som var men jag tycker inte att det det liv han förde var särskilt normalt.

Han vill också återvända till golfen sägs det. Det låter som alldeles sant, det enda som verkar trovärdigt i det som skrivs här. Frågan är hur han tas emot av sponsorer efter detta. Och vad ska han göra reklam för i fortsättningen. Jag avstår från att raljera om det. 

Kommentarer
Postat av: TT

Äkta amerikansk hantering!

Läcker tavla han målade, herr japanen!

Postat av: anne

Kanske kan RFSU erbjuda honom ett kontrakt!?! ;)

2010-02-06 @ 12:23:48
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga M

TT: Ja, kanske typiskt.



Anne: Ha ha... Du kunde inte låta bli! Jag ska försöka behärska mig ett tag till! Tänker fortfarande på den där elefanten och grodan som avlöste honom i reklamen hos någon sponsor.

2010-02-06 @ 12:35:58
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Josephine

typiskt media,

karln är helt klart en polygamist som inte kan välja och som aldrig borde ha gift sig



eller borde ha gift sig med en kvinna som accepterar

att han vill flyga lite hit och dit mellan blommorna. (och de växer inte på trän)



Jättefin tavla av din sonhustrus far (finns det inget kortare ord för det? svärfar är han ju inte till dig utan till din son) Jag ösnkar jag kunde måla så! :-)

2010-02-07 @ 10:46:41
URL: http://giraffen197.webblogg.se/
Postat av: Inga M

Josephine: Håller helt med Dig om Tiger. Redan det han har gjort visar vilken tölp han är. Totalt oduglig i ett fast parförhållande. Och någon terapi värd namnet kan han inte ha gjort på den korta tiden. Nej han är helt enkelt ett pucko, inte en sjuk och ömkansvärd man.

2010-02-07 @ 17:23:11
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback