Bonnie Nilsson från Blomskog...

... lyssnade sonen på i Midsommarkransen igår lördag. Sonen skickade liten videosnutt och annat via telefonen. Vi kunde se det men jag klarar inte att länka hit tyvärr. Sen tänkte jag att det måste finnas något på You Tube eller annat på nätet att länka till. Men det fanns inte heller, bara gamla Molly med Lill-Ingmars från 60-talet tror jag det var. Bonnie var ju med där. Det hade i alla fall varit trevligt att visa något från Midsommarkransen igår. Bonnie bor  i Stockholm sedan länge och sysslar med musik och konst. Och han är inte, så vitt man vet, någon släkting enligt Roland. Jag påstod det i ett tidigare inlägg, till mångas förvåning kanske. ;-) Men i en obygd som denna så är osvuret måhända bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback