Agenda

Igår fredag, var gubben på möte i Åmotsfors och sedan satt han i telefonmöte en stor del av eftermiddagen. Jag hade tänkt gå med på tur, men ångrade mig pga väglaget. Det blev en slappardag hemma istället.

Nu laddar jag för sportlovsveckan som ligger framför mig! Hoppas på bra väder, fint vinterväder att vara ute i, inte slask och plask.  En dag blir nog Karlstadsresa annars en blank almanacka. Vecka 10, veckan efter lovet, kommer förhoppningsvis dotter och barnbarn hit några dagar. De har sitt lov då.

I kväll lördag ska vi traditionsenligt på Dreverklubbens länsstämma här i Årjäng på hotellet. Gubben ska först sitta ordförande tror jag och under den tiden kanske jag åker till Töcksfors köpcenter en tur. Sen är det äting på hotellet. Det är till och med dans till Selex fram på kvällskröken, men jag tror inte att vi blir så sena. Vi åker nog hem för att mata hundar och röja undan värsta snö, det lär ju ska komma en hel del av den varan under dagen.

Benbruten släkting flyttad till rehab. avd.  i Årjäng nu. Allt piggare och vi glädjer oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback