Agenda- uppdaterad

Kul festlighet igår på hotellet i Årjäng, god mat och trevligt umgänge. Idag, lördag,  har jag en blank dag, en sån där värdefull dag utan planerade aktiviteter. Ut i friska luften blir det i alla fall och ett "hundliv" gissar jag. Skulle verkligen vilja testa längdskidåkning, det var länge sedan. Kommer nog inte ihåg hur man gör.

Uppdaterat: Nu är dagen fylld; skidor först och så shopping i Karlstad och så bio, Farsan med R o Å-B och så äting någonstans om det finns plats för rallyt, kanske Fontana di Trevi

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska ut och springa idag för första gången på 2 månader....vi får se hur det går :-)

Postat av: Ailas

Sportlov här! Det måste helt enkelt bli lite annat är stugsittande under veckan. Men än så länge är det mest lunch- och fikamöten inbokade. :)

2010-02-13 @ 14:04:13
URL: http://ailas.svenskablogg.se
Postat av: Suss

Det lät som en riktigt trevlig dag, bortsett från det där med skidor. Mina står fortfarande i garaget i Umeå, både längd och slalomvarianten. Där får de förbli för min del.

2010-02-13 @ 22:00:45
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback