Spring Väst - Bäckenrundan...

... gör jag inlägg om i morgon onsdag, med bilder och text. Den gjorde vi idag tisdag, fick bli den här veckans friskvårdstimme med hundarna. Fast det tar två timmar i lagom lojt tempo om man vill se fornlämningarna och stenbron efter vägen och ta kort på Styggeberga.

Jag har fortfarande ingen kraft över att läsa andra bloggar och kommentera i dem. Livet är just nu bara egocentriskt tunnelseende, upptaget av att bearbeta egna känslor och tankar i samband med min mammas bortgång. Andras  får vänta ett tag på sin tur. Jag kommer tillbaka, ville bara säga det, jag har inte glömt bort någon.

Kommentarer
Postat av: Lena

Bry dig för en gångs skull bara om dig själv nu, när sorgen och saknaden tar all din tid och kraft. Vi andra kan inte stoppa världen, vi vet och vi väntar gärna. En mamma är alltid en mamma, som ingen annan är.



Många varma tröstekramar!

2010-04-28 @ 01:06:17
Postat av: Inga M

Lena: Ja, det måste bli så, just nu är det fullt opp och tid och kraft räcker inte till för allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback