Gubben luftar Maraudern.

image1680
Jo, han tog ut den bara för att testa att den startade och det gjorde den. Går som en klocka. Det blev en tur till Svensbyn, men utan mig förstås. Jag vägrar att åka mc numera. Jag hävdar envist att jag har ´gjort mitt i den branschen, körde en Kawasaki en sommar för några decennier sedan. Nu försöker gubben muta mig med SPA -övernattning och annat om jag bara går med och vi kan se på konsthantverk och utställningar och sånt. Än så länge har jag inte fallit till föga. Men han är tålmodig och ger nästan aldrig upp sina projekt, till slut brukar han lyckas med sina föresatser. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Selma

Men det som verkar så kul att åka hoj.

Postat av: Thalina

När motorcyklarna kommer fram då är det vår och jag hade gärna satt mig på bönpallen.Kram Thalina

2010-04-06 @ 16:24:03
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: ingrid

Men lilla gumman, hoppa upp bakom göbben nu!!!Du skulle säkert tycka det var jättekul:)

2010-04-06 @ 17:35:22
Postat av: Ailas

Här har du en som håller med dig! INGEN skulle få mig på en hoj, inte ens löfte om en spavistelse. Låt honom åka av sig det värsta, sen kör han dig med bilen igen.



Himla gott med påsklov... hoppas att även du känner det!

2010-04-06 @ 19:13:10
URL: http://ailas.svenskablogg.se
Postat av: Mia

hehe... dessa män som inte ger sig... Motorcyklarna är förstås ett vårtecken och de började synas alltmer här i Jönköping under helgen som gick.



Nu har du fått svar på din kommentar i mitt inlägg "Besök vid Hornborgasjön".

2010-04-06 @ 20:45:30
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback