"RALLYBRUDAR" PÅ TJOLITTA!

Tjolitta är vår föreningsgård här i Sillerud, bygdens eget nöjespalats!

Det finns ett gäng duktiga människor i festkommittén som ordnar till trevliga evenemang.

GRATIS! "RALLYBRUDAR" BLIR DET, SÖNDAG 4:E OKTOBER 16.00! GRATIS!

I filmen kan man se bl.a.;
Claes Malmberg
Eva Rhöse
Marie Robertsson
Maria Lundgren
Janne "Loffe" Karlsson

Först visas en en dokumentär om hur filmen spelades in i Torsby, sedan kommer själva filmen.
Filmpopcorn kommer att kunna köpas.
I pausen våfflor och kaffe.










Kommentarer
Postat av: Marianne

Rallybrudar är ju så rolig.

Postat av: Inga M

Jag har inte sett den men ska passa på på Tjolitta!

2009-09-14 @ 21:59:46
Postat av: udden

Tack Inga !

Nu hoppas vi att det kommer många och tittar på filmen.

Ang canvas tavlor gjorde jag det på barnen 30x40 skickade det till extra film ca 1200 kr. Är så nöjd man kan va med mej som fotograf.

2009-09-15 @ 13:08:02
Postat av: Inga M

Udden: Det är jag övertygad om, detta är ju en chans! Jag upprepar informationen vid senare tillfälle, det är ju långt kvar till 4:e oktober.

2009-09-15 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback