Skolan börjar igen...

... efter en veckas lov. Det här lovet hann jag inte allt som jag hade tänkt mig, tappade bort ett par dagar i början när jag var snuvig och däckad. Sen kom jag aldrig ifatt riktigt utan det blev stressigt på slutet med både älgkött och annat som skulle hinnas med.

Skönt att återgå till ordningen igen, ska bli spännande att träffa elever och kollegor och höra hur alla har haft det. Nu rusar tiden mot jul, jag vet hur det är: Utvecklingssamtal och Luciafirandeträning och annat. Den här första veckan efter lovet har vi en del extra roligt på gång.

Kommentarer
Postat av: Thalina

Har inte tänkt på att det går mot jul men affärerna börjar väl snart att påminna om det.Tycker inte det var länge sedan det var sommar.Ibland vill jag att tiden ska stå still för den går bara fortare och fortare.Ha en fin måndag kram Thalina

Postat av: Suss

Om de ändå kunde jaga lite älg här också så vi blev lediga. Jag tycker hösten är för lång och späckad, det behövs en lovvecka!

2009-10-19 @ 17:41:46
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback