Rensat i länklistan...

...har jag gjort nu äntligen. Det är en städning som måste göras med jämna mellanrum för att få plats med nya länkar. Bloggkontakter kommer och går (fast några består!).  De som är kvar nu är såna som jag läser regelbundet. Liksom tidigare så väljer jag att ha en liten grupp bloggar som jag läser ofta och kommenterar i och en vidare krets som jag läser men inte kommenterar i.  Ruts blogg kommer att ligga kvar länge än, fast hon inte längre finns bland oss,  om hennes efterlevande släktingar väljer att låta den ligga kvar där. Jag vill kunna gå tillbaka ibland och minnas.

En nytillkommen blogg rekommenderas. Det är "
Centern i Årjäng" där kommunalrådet Katarina Johannesson skriver om aktuellt i Årjängs kommun. Det kan vara intressant att få information om vad som händer i kommunen just nu och vad som är på gång framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback