Inlägg sen...

... blir det om avslut på älgjakten och om landsbygdskontoret i Svensbyn. Fast jag kanske inte hinner idag utan det blir imorgon. Vi får se. Idag har jag försökt hinna med allt jag inte orkade i början på veckan eftersom jag var lite krasslig då; frosta ur boxen, mala älgkött, koka älgkött, städa ur boxen och koka lingonsylt och hallonsylt samt ge bort en del av det till svärmor och fiskegäst och jaktgäster, säga adjö åt jaktgäster som åkte idag. Jag har alltså spungit som en skållad råtta hela dagen och nu domnar jag långsamt bort i trötthetskoma. Ska bara steka några goda hamburgare av älgkött och äta dem ihop med dressing, rå lök, tomatskivor, ost, och stekt ägg. Det kan bli någon smarrig efterrätt till men jag har inte räknat ut än vad det kan bli. Till maten blir det Idol tror jag. Vi brukar aldrig planera för att se teveprogram utan ser på det som sänds när vi råkar ha tid att kolla.  Men just nu har vi planerat för Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback