Osociala har vi varit länge nu!

Under mitt sportlov hade vi planerat att få chansen att träffa folk som ´vi inte hunnit se på ett tag, men därav blev alltså intet, eftersom jag tillbringade den mesta tiden i horisontalläge.

Men nu får det bli lite ordning. I kväll kommer U och A i Hol hit lite improviserat bara för ett prata bort en stund med räkor och annat smått och gott och enkelt.

I morgon blir det hotellet med dreverklubbens i Värmland årsstämma med tillhörande festligheter. Det är ett glatt gäng och ett evenemang som alltid drar mycket folk. Roligt att man väljer att hålla det just här i Årjäng. Det finns ingen drever i huset men vi ska dit ändå, jag tror att gubben har något uppdrag att fylla där. Om inte annat så får han väl berätta historier. Det brukar det bli i alla fall till slut.

Den 21:a  tror jag det är som  vi ska på hockey i Karlstad till Golden Star och fira någon med jämn födelsedag.  Det ska bli roligt, är ju slutspel på gång nu antar jag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahah...jag har egentligen svårt att tänka mig dig som osocial :-)) och ännu svårare som asosial ;-))))hahaha...önskar dig en trevlig kväll!

Postat av: Inga M

Marie: Tack! Det blev en trevlig kväll, vi har inte setts på ett tag nu. Den utökade potatissalladen blev ok.

Nja, vi är väl inte så osociala och def inte asociala förstås.

2009-03-06 @ 22:33:02
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback