I morgon börjar skolan - jobbet igen!

Och det ska bli roligt! Jag ser fram emot att träffa alla min elever igen och höra dem berätta hur de haft det över lovet. Vi har ju haft kanonväder och jag hoppas att många av dem har kunnat vara utomhus en hel del. Vår lilla slalombacke har varit öppen hela veckan tror jag och det finns massor av skidspår och andra möjligheter till uteliv både med fritis och med familjen. Vi startar i morgon upp i det gamla klassrummet igen. Vi flyttade tillbaka dit under lovet.

Kommentarer
Postat av: Herta

Nu har vi kommit hem...

Postat av: LL

Ungarna har nog längtat lika mycket efter dig som du efter dem.

2009-03-02 @ 11:17:08
Postat av: Trolda

Härlig inställning du har! :)



Trolda - godkväll =D

2009-03-02 @ 21:21:30
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Inga M

Herta: Ok, jag ska läsa!



LL: Kan hända!



Trolda: Jag tycker mycket om jobbet med barnen!

2009-03-03 @ 06:57:06
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback