Sista jobbdagen för läsåret...

...ska det bli i morgon onsdag! Torsdagen kompar jag ut. Jag har haft bra dagar med egen planering i lugn och ro den här veckan. Skönt att komma i kapp, få tid att tänka på nästa läsår. Fast klassrummet ekar tomt efter kollegan! Vi träffades i alla fall en stund i dag och det blev som vanligt tid för allvar och trams i skön blandning.

Ok jag kapitulerar och köper en ny telefon då, med Dig umgås man ju via sms, jag fattar det! Min gamla Ericsson  kan inte sms;a den har tappat funktionen på vägen, antagligen har den rostat igen i brist på användning. Eller är minnet fullt. Det brukar bli det för jag kan inte ens tömma det!

Jag har länge tänkt mig att jag är för gammal för att umgås via såna kanaler, men nu är det allvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ja helt rätt man blir aldrig för gammal för att förnya sig ;-)

2009-06-16 @ 21:46:36
Postat av: Ingrid

Jag tänker på dej flera gånger per dag, undrar hur stor abstinensen kommer att bli? Köp ny telefon snart för då kan man ju snabbt få iväg ett sms när det blir för illa. kram I

2009-06-16 @ 21:57:38
Postat av: Herta

För vänners skull kan man gå emot sina principer.

Postat av: Inga M

Marie: Alla Dina försök att vara anonym kommer på skam! Visst kan man förnya sig.



Ingrid: Jag är långsam köpare av telefon. Det är väldigt sällan jag handlar sånt och det kräver eftertänksamhet så det dröjer nog några dagar.



Herta: Japp! Så får det bli







2009-06-17 @ 05:09:04
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahaha...du kom på mig ;-)



Skämt å sido så provar jag just nu en ny dator som jag fick av min bror och glömde bort att jag då måste fylla i mina uppgifter när jag kommentera. Min gamla dator "minns" mina uppgifter och fyller i dem automatiskt så jag behöver aldrig tänka på det.

2009-06-17 @ 06:41:54
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Inga M

Marie: IP-numret är avslöjande! Svårt att vara anonym!

2009-06-17 @ 07:29:29
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Hannele

jag köpte en bra mobil till min mor, hon har aldrig haft.

Själv som fyrabarnsmor kan inte tänka mej leva utan, yngste sonen sms:ar när han inte kommer hem. Slipper jag vakna. Och mycket annat.



(Man har inte kunnat kommentera alls hos dej)



2009-06-17 @ 21:54:35
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, du har så rätt i det du skrev hos mig.

Kan tänka mig att det känns lite konstigt att skiljas från klassen och eleverna, nu till sommarlovet och att du kommer att sakna dem.

Men säkert det känns skönt med sommarledigheten också även om det kanske tar lite tid att vänja sig.

Önskar dig en riktigt härlig sommar och med sol och värme och avkoppling.

Och lycka till med din nya mobiltelefon.

Kramar

2009-06-18 @ 15:27:34
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback