Köp inte Bosch kylskåp!!!

Vi köpte alltså Bosch kylskåp och frysskåp till köket för ett par år sedan. Handtaget var av dålig plast och felkonstruerat så det gick sönder i stort sett omgående. Idag fick gubben ett par metallhandtag från ett gammalt skrotat kylskåp och skruvade dit istället.

Dessutom blir det hela tiden fuktigt och blött i kylskåpet. Jag städade ur där idag innan jag laddade in allt för midsommarhelgen och det är hopplöst:
 Pappförpackningar har blivit stående i blöta pölar  och möglat på undersidan. Ändå finns det en fläkt inne i kylskåpet som jag antar ska avhjälpa det hela med buller och bång, men det räcker inte.

Köp inte Bosch kylskåp! (Frysen fungerar bra men har en lucka för djupfrysningsfacket som jag snart slår sönder eftersom den kräver ett trixande varje gång för att få på plats! Diskmaskinen från Bosch är jättebra däremot!  Äras den som äras bör! :-))

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Testa att rengöra hålet för kondensvatten finns förmodligen bakom grönsakslådan. En tändsticka kan vara väl till pass.

2009-06-28 @ 14:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback