Himla trött på spamkommentarer...

...är jag!!!

Varför ska det behöva komma ett antal varje då från liknande avsändare; De har alla 79 och 184 i sitt IP-nummer. De har alla en avsändare som består av ett kvinnonamn och ett mansnamn tillsammans!!

I och för sig fungerar ju modereringen på bloggen och jag behöver inte riskera att se dem direkt på Blogg.se sidan. Men om jag kolla på arkiv - kommentarer kommer de fram.Kanske inte alla men de senaste.

Hoppas Ni andra slipper det här gisslet!!

Kan inte heller förstå att det ska vara så svårt att blockera den här typen av trams!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det borde gå att blockera spamkommentarer. Jag har en plug-in som gör att mina spamkommentarer sorteras ut. (jag kan få upp till 100 spamkommentarer om dagen). Du kanske kan kontakta blogg.se för att höra om inte de har något liknande..

Postat av: Inga M

Marie: Antagligen har blogg.se någon spärr för jag ser dem inte normalt när jag går in på bloggen men de syns ju när jag går in på arkiv. Jag tycker inte de borde komma dit heller. Jag kanske ändå får göra som Du säger och ta kontakt med blogg.se

2009-06-27 @ 06:46:13
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback