GRATTIS DOTTER PÅ FÖDELSEDAGEN!


Hoppas att Du får en fin dag!

Här ska jag jobba en dag till, dvs idag onsdag. Roland ska hämta sin traktor som han fastnade med på önnebyn igår när han skulle slå. Det var bottenlöst surt efter regnet.

Yngste sonen ringde hem idag och kommer hit över midsommar, vi är jätteglada för det! Äldste sonen åker med ett litet sällskap till Dalarna och bor i stuga över helgen. Ser fram emot att få rapporter om att han plockat blommor och så :-))

Jag ska långsamt vänja mig vid att inte träffa kollega och elever varje dag utan bara vara lat och ledig. Visst blir det lite abstinens. Ungefär som en mamma till en av mina elever sa att hennes två barn gjorde hemma. De  kollade på klockan víd halv tio och sa att nu tar vi rast! :-)

Kommentarer
Postat av: Thalina

Grattis till dottern och jag önskar dig en lång skön ledighet.Roligt när barnen kommer.Ha en fin Midsommar kram Thalina

Postat av: Trolda

Gratulationer till Dottern och gratulationer till dig...=D Blir väl skönt att få lite ledigt ett tag nu så du RIKTIGT får längta efter alla o allt igen =D



Trolda - kramar =D

2009-06-17 @ 20:50:48
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Suss

Åh, om jag hade bott kvar hade jag kunnat åka över med lite färska blomster! Grattis från mig också!

2009-06-17 @ 23:12:12
URL: http://leontina.blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback