Sopsäckar ...


...kan alltså bli en hel del olika saker. Jag har hämtat bilden från
Annes blogg och jag måste bara visa den här apropå en diskussion i Snarkil härförleden om i vilka underkläder våra män helst skulle vilja se oss damer. (Vi tittade i Ellos katalog!) Någon tyckte att vi skulle vara lika vackra i sopsäckar som i raffset. Ett par herrar  höll på raffset förstås.  För en var strumpeband viktigt. Jag säger inte vem! Men någon visade alltså verkligen känsla för avancerad fashion i sitt uttalande!!  Kolla bara!

I kväll lägger jag ut filmen från rallyträningen i Mölntegen häromdagen! Jag lovar att den är absolut grymt sevärd! Kent kom upp i 190 km/ tim på raksträckan!

STORT GRATTIS TILL INGRID SOM FYLLER ÅR IDAG!! BLOMMORNA FÅR DU LIVE, INTE HÄR!

Kommentarer
Postat av: Trolda

Ja jösses...;-) det finns onekligen nåt för alla smaker...=D



Trolda - =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback