Agenda

I kväll lördag 70-årskalas i Lennartsfors. (Innan dess hinna handla lite på lanthandeln och klippa gubben och vila middag så jag är pigg hela kvällen och så ta emot fiskegäster). Roland jagade i Klevane med Helge och T, men inga spår.

I morgon lugnt med söndag. Gubben jagar med Eskil någonstans tror jag. Jag får en dag att hinna ifatt med lite av varje här hemma.

Sedan en veckas sportlov.

Måndag SBP i Åmål

Tisdag jobb i alla fall, flytta tillbaka till gamla klassrummet på skolan (troligtvis)

Onsdag Gubben till Naturvårdsverket för att få info om det eländiga förslaget om vargförvaltning. Jag åker nog till Karlstad på shopping eller så om vädrets makter står bi.

Torsdag kommer nya fiskegäster.

Fredag åker Roland till Stockholm igen för möte med Jägarförbundet centralt om det eländiga förslaget till vargförvaltning.

Lördag åker fiskegäster.

Söndag lodjursjakt och till Tjolitta kl 16.00.

Ja, ungefär så ser det ut i stora drag. Sen blir det lite spring till modren mellan varven och lite mer av att träffa folk nu och då förstås men inget planerat.







Kommentarer
Postat av: anne

De fiskegäster du skriver om; har ni något slags fiskesafari för turister eller är det familj och vänner du kallar fiskegäster?

Postat av: Inga M

Anne: Vi har två stugor vid sjön som vi hyr ut till fiskegäster. Det är inte så ofta någon där för vintermete men just nu kommer det till bägge husen. Tyvärr ser det ut som om de är sena så det blir nog inget 70-årskalas i Lennartsfors. Vi måste vänta in dem och installera dem.

2009-02-21 @ 16:58:00
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Suss

Vaddå lov? Är det där lov tycker jag du ska vara glad när du får gå till jobbet.......

Shoppingen kan möjligen hänföras till rubriken "Lov". Själv var jag i Umeå och nästan frös ihjäl på mitt lov, men lov var det i alla fall.

2009-02-21 @ 18:47:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback