Presenthögen...

... till den nygifte sonen och hans fru växer här i avvaktan på deras ankomst nu till helgen! Jag glädjer mig förstås över den.  Han har  inte bott här på länge och jag trodde att många glömt bort honom, men så var det alltså inte. Tack alla snälla Ni!

Vi har länge tänkt att göra något slags sammankomst för alla de som uppmärksammat detta här i Årjängstrakten och ta det så fort de unga tu kom hem. Men nu blir deras besök i föräldrahemmet under helgen bara två dagar och vi vill ha tid att träffa de japanska svärföräldrarna, så vi sparar detta med en inbjudan till en annan gång, när de kommer hem och vi har mer tid på oss. Vi hoppas att alla har förståelse för det och vi ber att få återkomma en annan gång när de kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Thalina

Så roligt för er när sonen kommer hem och jag har ju fått deltaga i bröllopet genom din blogg så det ska bli spännande att få höra hur det varit efter besöket.Ha det gott kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback