AGENDA!



image1695

Hit ska vi förstås, på John Fogerty i Karlstad 24:e maj. Gissa om vi hängde på låset för att få biljetter! Det var ju inte så många konserter i Sverige den här gången och vi ville inte missa den. Missar sällan Fogerty.

Igår var det lugnt med lite påskstädning och så fick mor och svärmor varsin påskgrupp. Jag gjorde i ordning några egna också.
Idag ska vi bara rida ut snöstormen som viner runt knutarna.
I kväll blir det äggfest på bygdegården Tjolitta
Imorgon påskafton kommer mor och svärmor på påsklunch, på kvällen kanske vi tar en sväng till Snarkil med en liten bomb som Roland köpt. Eventuellt konstrunda.
Påskdagen kanske vi har lite folk här hemma. Eventuellt konstrunda.
Det ska bli  Branäs uppe i norra Värmland för lite skidåkning också med A o U i Hol och dotter, en långhelg framöver.
Årsstämma av något slag i Borgvik på hemvägen.
Lite senare fram i maj någon årsstämma i Västerås på två dagar.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Oj, du har fullt upp ser jag. Glad Påsk!

Postat av: majsan67

imponerad... kanske ska man göra som du när det är ledigt, boka upp aktiviteter, och schemalägga lite mer.... kanske det som är vårt problem... allting bara flyter och ledigheten känns mest ökenjobbig...

ha det bäst

2008-03-21 @ 11:42:55
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Kerstin

Låter som en trevlig helg! Du kan blogga mer och jag mindre hahaha...Märker att jag tar tillfället i akt och går in här de få stunder som bjuds. Jag tycker också att det är jätteroligt att blogga, har stött på människor som jag aldrig skulle ha "träffat" annars...Ha det så trevligt i påsk!

2008-03-21 @ 12:37:55
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se
Postat av: Gisan

Åh jag såg en konsert ihop med mamma för länge sen. Jag gick och log i ett par veckor efter. Han är helt suverän!!! Kramar...

2008-03-21 @ 13:30:20
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: Helena

Oj, oj vad mycket föreningar ni måste vara med med alla dessa stämmor. John Fogerty låter kul.... Jag är dålig på att hålla kollen på sånt där så det är sällan vi kommer iväg. Ser att påskhelgen är rätt uppbokad annars hade du ju kunnat gå på hockey på påskafton:)

2008-03-21 @ 15:00:13
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Pierre

Jag var och såg Fogerty i Scandinavium om det var -94 eller -96.
Helt underbar konsert. Han körde alla gamla creedence låtar.
I sommar blir det Iron maiden på Ullevi.
Ska bli såååå roligt.
Ha en trevlig påsk.

2008-03-21 @ 15:36:28
URL: http://Zalt.blogg.se
Postat av: Inga M

Nina: Nja det är ju utspritt över en längre tid så det blir inte så jäktigt!
Trevlig helg Du också!

Majsan: Jo, vi planerar nog så där grovt i förväg. Kollar i tidningar, bokar och gör upp. Annars blir det inget med oss. Glad Påsk!

Kerstin: Bloggandet är absolut trevligt och en god vana! Ha det bra under påsk!

Gisan: Han är absolut kanon. Ett par av hans turnéer här i Skandinavien så har vi lyckats klämma in dubbla konserter, alltså på olika ställen.

Helena: Vi kommer nog att försöka se hockeyn i alla fall vad vi än har för oss. Det där med föreningar handlar förstås om jakt och olika hundklubbar och sånt. Inte så himla många men på olika nivåer så att säga.

Pierre: Den här gången hoppas jag på både gamla Creedencelåtar och det nya albumet, det som gubben spelar i bilen på volym 25 hela tiden! Läste om gäddleken på Din blogg. Det måste alltså bli rätt tidigt här också.Här börjar den i det lilla grunda tjärnet här upp hos oss och fortsätter sedan ut i viken och storsjön. GLAD PÅSK på Er också!

2008-03-21 @ 18:24:30
Postat av: Lotten

Åååååh - blir avis! Jag o maken var på Fogerty här i stan för några år sedan och det var hur kul som helst! För länge sen var jag också på Creedence konsert i Tennessee (fast det var inte hela det gamla bandet, bara delar). Det nya albumet fick jag till födelsedagen:-)

Kul att läsa om ert riktiga påskfirande. Glad påsk!

2008-03-22 @ 09:28:51
URL: http://blottenblogg.blogsome.com
Postat av: Inga Magnusson

Lotten: Det är delat tror jag. Fogerty för sig och resten av Creedence för sig. Men för oss är det John Fogerty som är Creedence själ på något vis. Det var han som skrev låtarna och hade den karaktäristiska rösten.

2008-03-22 @ 19:41:36
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback