Sjönära tomter till salu i Värmland!


Här är tomter till salu nu. De ligger nära vattnet, Svensbysjön. Man kan ha sin egen brygga här om man vill antar jag. De är billiga också. Det är kommunen som säljer och man har samma pris på all tomtmark tror jag. Om jag inte minns fel så får man tomt  och väg och vatten och avlopp och ström fram till tomtgräns för strax över 100.000 kr.  

En bit upp till höger finns en liten by som heter Svensbyn, med en fin skola, lanthandel och bussförbindelse på E18. I Svensbyn finns också ett företagshus där egna företagare kan hyra in sig vid behov.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag skulle mer än gärna flytta, men det är inte riktigt läge för det ännu. Jag måste gå färdigt min utbildning först och så är Medi och Maxi inte riktigt mogna för en mammaflytt ännu..;-))

Postat av: Inga M

Marie: Du är så välkommen när det blir läge. Några tomter är sålda och två hus byggda men det finns fler.

2008-06-17 @ 23:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback