Skarveländet satt kvar!


Skarveländet satt kvar på samma pinne!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Solen skiner på er också ser jag, vad härligt!

Skarv, eller ålekråka som de kallas här, är en hemsk fågel tycker jag.

För några år sedan var vi ute bland kobbar och skär och skulle jaga dessa och då skadade jag mitt knä. Något som jag fortfarande har besvär av.

Nu för tiden när jag ser en skarv blir jag ganska rasande.. :o)

Postat av: Inga M

Cissi: Ja, de är riktiga marodörer. Nu är det väl fel att bli arg på fågeln för den uppför sig ju som den är genetiskt programerad till. Men jag har ingen förståelse för lagstiftaren som fortfarande skyddar en fågel som på intet sätt är hotad och som ställer till så mycket problem.

2008-07-28 @ 10:19:19
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback