Ha ha, nu har jag överlistat censuren och klistrar in!


  • Visa Godkända Ej godkända Alla
    KommentarTid 
    Inga M om Nytt inlägg för 5 timmar sedan syns inte!:
    Det här är ju hopplöst! Jag försöker att publicera en kommentar till från Marie och en från Bloggblad men det går inte!!!!

    Vad har spaningsfiltret nu hakat upp sig på?

    Bloggblad skriver om schalar (kunde ju vara muslimsk slöja förstås) och om filter och stryps. Ja det kan ju fastna någonstans på vägen.

    Marie bara skrattar gott åt en liten tants kommentar. Men det är klart en liten tant är nog redan kraftigt komprometterad med tanke på ett satiriskt FRA-inlägg för ett tag sedan!

    Jag ska försöka klistra in kommentarerna, eller också syns de nu när jag gjort en ny kommentar.

    Det är lite spöklikt med detta att vissa kommentarer inte funkar och vissa inlägg inte syns.
    10 Juli, 00:50 
    Marie om Nytt inlägg för 5 timmar sedan syns inte!:
    Hahahaha...jag skrattar gott åt En liten tants kommentar ;-))))
    09 Juli, 20:42 
    Bloggblad  om Nytt inlägg för 5 timmar sedan syns inte!:
    Mina sjalar kanske också fastnar i nåt filter en vacker dag... bara jag inte stryps, så...

Kommentarer
Postat av: Nina

Detta med att publicera kommentarer är underligt ibland. Det går banne mig inte.



Jag brukar logga ut och sedan logga in igen. Och till sist får jag chansen att publicera kommentarerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback