Idag blir det Karlstad och Arn!

Andra tar ledigt veckor för att åka till Thailand (väl unt Ann!) eller gossa med valp (jag är avundsjuk Tor!)  medan  jag tar en dag och åker till Karlstad. Får se om Sola lyser idag fredag!  Vi ska se Arn i alla fall i kväll och jag har bokat biljetter på internet för första gången; klockan 18.00 salong 1 blev det i Filmstaden. Det var jätteenkelt, till och med ett datapucko som jag klarade av det utan teknikpanik. Eventuellt träffar vi L och Y från Skoghall också. Om nu den där stora fabriken klarar sig utan Ls tjänster några timmar. Sen tar jag med den sista traven book-crossingböcker och dumpar på några offentliga platser. Det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Arn vill jag också se! Utgår från att du skriver om filmen... så jag får lite mer kött på benen.

Postat av: Inga M

Nina: Gissa om jag ska skriva om filmen, bara jag samlat mig lite!

2008-01-26 @ 08:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback