Tog bort kommentar!

Jag har ju en spärr på kommentarerna i min blogg eftersom jag har blivit trakasserad av en militant vargvän och hans "organisation" p.g.a. mitt engagemang i rovdjursfrågorna. Men jag tar alltså normalt sett inte bort andra kommentarer än de som kommer därifrån och vid något tillfälle ren rappakalja. Nu fick jag som kommentar till mitt förra blogginlägg om kräftfesten en "kommentar" som inte alls kommenterade mitt inlägg utan som egentligen var ett fristående inlägg i ett helt annat ämne. Jag valde då att ta bort det eftersom det dessutom var helt anonymt. Det känns som skillnad om kända bloggvänner väljer kommentarerna som ett sätt att ta kontakt vid sidan av inläggets ämne. Men Du som skrivit kommentaren är självklart välkommen att kommentera i något av de inlägg jag gjort tidigare på min blogg. Det finns säkert något som passar i så fall. Det går bra att leta i kategorierna eller med hjälp av sökord.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Så gör jag också för det kommer ibland in rappakalja. Ha en skön kväll!

Postat av: Trolda

Otrevligt med otrevliga anonyma kommentarer...Förstår om du isåfall sorterar...
Trolda - Aaaaaalltid den jag är =D

2007-09-02 @ 21:09:29
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Gustaw

genom att kommentera anonymt så står man ju inte för sina åsikter.

2007-09-02 @ 21:13:11
URL: http://garf.blogg.se
Postat av: Alltiallon

Jag ser att även bloggen sköts med varm och fast hand...;-)), men jag tycker att du gör rätt. Jag tar också bort kommentarer som jag inte tycker om, eller som inte passar in...!

2007-09-02 @ 22:17:15
URL: http://blogg.expressen.se/alltiallo/
Postat av: Blackout

Förstår precis! Jag sorterade bort mig själv, det kändes bäst, men så fort jag återuppstår blir du underrättad :-)

2007-09-02 @ 22:52:00
URL: http://blackout.blogg.se
Postat av: Inga M

Nina: Tack det blev det!
Trolda o Gustaw; Jag har senare fått reda på att detta är en person som kommer med märkliga kommentarer, ibland rena avskrifter av andras texter.
Alltiallon: Ja, så är det kanske :-))
Blackout: Jaa, berätta om Du kommer tillbaka. Roligt att Du finns med och läser o kommenterar i alla fall så länge.

2007-09-02 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback